Internet ervaringen KPN
Hieronder de internet ervaringen van KPN. Wilt u zelf een review schrijven voor KPN.
Bekijk alle internet abonnementen van KPN
Ervaring van N
Klantnummer: 1007019905
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.
In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
2 Nieuwe TV ontvangers
3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)
Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.
Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.
Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.
Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.
Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.
Wat ik wil van KPN is:
1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.
Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.
Met vriendelijke groet,
Klantnummer: 1007019905
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.
In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
2 Nieuwe TV ontvangers
3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)
Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.
Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.
Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.
Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.
Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.
Wat ik wil van KPN is:
1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.
Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.
Met vriendelijke groet,
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Marius
KIES IETS ANDERS. Nu 2 maanden nieuw lid en we hebben 3 afspraken met een monteur moeten maken, nu snoeren overal...dus geen succes. email werkt nog steeds niet na 2 maanden; plus pakket waren ze vergeten en werd ook extra in rekening gebracht....foutje; hierna werden we teruggebeld waarbij 4 x afspraak was om ca 19.00 uur....dit werd later dan 21.15 uur, waardoor ik met de kids in bed leggen in de moeilijkheden kwam. Dat wordt dan tegen je gebruikt, aangezien hun verslagen wel zeggen dat ze hebben gebeld, maar er is nog niets verholpen.
Mijn ADVIES is kies een andere provider. Dit heeft ECHT niets met klantvriendelijk, oplossend of een NL instelling meer te maken.
Zoals je kunt zien heb ik gmail......hahaha kon doet het nog niet.
Marius
KIES IETS ANDERS. Nu 2 maanden nieuw lid en we hebben 3 afspraken met een monteur moeten maken, nu snoeren overal...dus geen succes. email werkt nog steeds niet na 2 maanden; plus pakket waren ze vergeten en werd ook extra in rekening gebracht....foutje; hierna werden we teruggebeld waarbij 4 x afspraak was om ca 19.00 uur....dit werd later dan 21.15 uur, waardoor ik met de kids in bed leggen in de moeilijkheden kwam. Dat wordt dan tegen je gebruikt, aangezien hun verslagen wel zeggen dat ze hebben gebeld, maar er is nog niets verholpen.
Mijn ADVIES is kies een andere provider. Dit heeft ECHT niets met klantvriendelijk, oplossend of een NL instelling meer te maken.
Zoals je kunt zien heb ik gmail......hahaha kon doet het nog niet.
Marius
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van P de Loer
Helaas over gestapt naar UPC Horizon vanwege de snelheid van internet. Ik woon vrij ver van de kpn centrale, en daardoor kan de snelheid niet hoger omdat de afstand groter is dan 4 km.
Verder is het stabiel internet, goede service, en prijs was te hoog met wat ik nu betaal bij upc.
Helaas over gestapt naar UPC Horizon vanwege de snelheid van internet. Ik woon vrij ver van de kpn centrale, en daardoor kan de snelheid niet hoger omdat de afstand groter is dan 4 km.
Verder is het stabiel internet, goede service, en prijs was te hoog met wat ik nu betaal bij upc.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie