Internet ervaringen Ziggo
Hieronder de internet ervaringen van Ziggo. Wilt u zelf een review schrijven voor Ziggo.
Bekijk alle internet abonnementen van Ziggo
Ervaring van RG van den Bosch
Meest waardeloze club ever. Nu wordt telkens mijn uitgaande email geblokkeerd. Ten onrechte. Na heel veel bellen en gedoe geen oplossing.
Ik heb ziggo geblokkeerd. Incasso stopgezet. Ze zoeken het maar uit. Wat een paranoide idiotenclubje. Ongelofelijk.
Meest waardeloze club ever. Nu wordt telkens mijn uitgaande email geblokkeerd. Ten onrechte. Na heel veel bellen en gedoe geen oplossing.
Ik heb ziggo geblokkeerd. Incasso stopgezet. Ze zoeken het maar uit. Wat een paranoide idiotenclubje. Ongelofelijk.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Bert van den Heuvel
Heb een klacht en wordt door klantenservice niet gehoord of serieus genomen; op een bepaald moment kreeg ik zelfs geen enkele reactie meer!!!
Heb een klacht en wordt door klantenservice niet gehoord of serieus genomen; op een bepaald moment kreeg ik zelfs geen enkele reactie meer!!!
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Gerry vloet
Onbeschoft behandeld en wordt als klant niet gehoort, probleem niet opgelost toch betalen,
Onterechte handeling van externe monteur.
Onbeschoft behandeld en wordt als klant niet gehoort, probleem niet opgelost toch betalen,
Onterechte handeling van externe monteur.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van G.Entjes
waardeloze provider, het interesseert ze geen moer of de telefoon het nu wel of niet doet.
waardeloze provider, het interesseert ze geen moer of de telefoon het nu wel of niet doet.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Matthijs van de Wetering
Mijn naam is Matthijs van de Wetering en ben (was) al meer dan 10 jaar lid bij jullie (voorheen UPC)
Nu zijn wij in augustus verhuisd naar Huizen en ide aansluiting daar is helaas niet gelukt. Ten eerste zou er een splitter geleverd worden die nooit is geleverd. In totaal 6 uur en 23 min aan de telefoon gezeten en in week 34 na 32 min eindelijk iemand van Ziggo aan de lijn te hebben gekregen, moest hij mij toch doorverbinden na een andere afdeling waarna er na 28 min een verbindingstoon kwam en er volgens is opgehangen! Op 28 aug zou er een service/instalatie monteur (waar ik ook recht op heb gezien het abonnement en de verhuizing) komen tussen 12.00 en 18.00 uur. Vrij genomen van mijn werk maar er is geen monteur komen opdagen. Weer bellen en alleen maar gezeik. Ben er dus helemaal klaar mee en heb vandaar ook opgezegd.
N krijg ik van jullie een factuur over de maand augustus en september die ik niet ga betalen! Ben uiterst ontevreden over jullie service, met name omdat ik al heel lang klant bij jullie was.
Zie dus graag een creditnota over de maand augustus en september!
Mijn naam is Matthijs van de Wetering en ben (was) al meer dan 10 jaar lid bij jullie (voorheen UPC)
Nu zijn wij in augustus verhuisd naar Huizen en ide aansluiting daar is helaas niet gelukt. Ten eerste zou er een splitter geleverd worden die nooit is geleverd. In totaal 6 uur en 23 min aan de telefoon gezeten en in week 34 na 32 min eindelijk iemand van Ziggo aan de lijn te hebben gekregen, moest hij mij toch doorverbinden na een andere afdeling waarna er na 28 min een verbindingstoon kwam en er volgens is opgehangen! Op 28 aug zou er een service/instalatie monteur (waar ik ook recht op heb gezien het abonnement en de verhuizing) komen tussen 12.00 en 18.00 uur. Vrij genomen van mijn werk maar er is geen monteur komen opdagen. Weer bellen en alleen maar gezeik. Ben er dus helemaal klaar mee en heb vandaar ook opgezegd.
N krijg ik van jullie een factuur over de maand augustus en september die ik niet ga betalen! Ben uiterst ontevreden over jullie service, met name omdat ik al heel lang klant bij jullie was.
Zie dus graag een creditnota over de maand augustus en september!
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Matthijs van de Wetering
Mijn naam is Matthijs van de Wetering en ben (was) al meer dan 10 jaar lid bij jullie (voorheen UPC)
Nu zijn wij in augustus verhuisd naar Huizen en ide aansluiting daar is helaas niet gelukt. Ten eerste zou er een splitter geleverd worden die nooit is geleverd. In totaal 6 uur en 23 min aan de telefoon gezeten en in week 34 na 32 min eindelijk iemand van Ziggo aan de lijn te hebben gekregen, moest hij mij toch doorverbinden na een andere afdeling waarna er na 28 min een verbindingstoon kwam en er volgens is opgehangen! Op 28 aug zou er een service/instalatie monteur (waar ik ook recht op heb gezien het abonnement en de verhuizing) komen tussen 12.00 en 18.00 uur. Vrij genomen van mijn werk maar er is geen monteur komen opdagen. Weer bellen en alleen maar gezeik. Ben er dus helemaal klaar mee en heb vandaar ook opgezegd.
N krijg ik van jullie een factuur over de maand augustus en september die ik niet ga betalen! Ben uiterst ontevreden over jullie service, met name omdat ik al heel lang klant bij jullie was.
Zie dus graag een creditnota over de maand augustus en september!
Mijn naam is Matthijs van de Wetering en ben (was) al meer dan 10 jaar lid bij jullie (voorheen UPC)
Nu zijn wij in augustus verhuisd naar Huizen en ide aansluiting daar is helaas niet gelukt. Ten eerste zou er een splitter geleverd worden die nooit is geleverd. In totaal 6 uur en 23 min aan de telefoon gezeten en in week 34 na 32 min eindelijk iemand van Ziggo aan de lijn te hebben gekregen, moest hij mij toch doorverbinden na een andere afdeling waarna er na 28 min een verbindingstoon kwam en er volgens is opgehangen! Op 28 aug zou er een service/instalatie monteur (waar ik ook recht op heb gezien het abonnement en de verhuizing) komen tussen 12.00 en 18.00 uur. Vrij genomen van mijn werk maar er is geen monteur komen opdagen. Weer bellen en alleen maar gezeik. Ben er dus helemaal klaar mee en heb vandaar ook opgezegd.
N krijg ik van jullie een factuur over de maand augustus en september die ik niet ga betalen! Ben uiterst ontevreden over jullie service, met name omdat ik al heel lang klant bij jullie was.
Zie dus graag een creditnota over de maand augustus en september!
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Hans
Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.
Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.
Geachte Robin Clements,
Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.
Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.
Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.
Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.
Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.
Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.
Met vriendelijke groet,
Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.
Het vervolg....
Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.
Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma
Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.
Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.
Geachte Robin Clements,
Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.
Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.
Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.
Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.
Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.
Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.
Met vriendelijke groet,
Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.
Het vervolg....
Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.
Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Hans
Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.
Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.
Geachte Robin Clements,
Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.
Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.
Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.
Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.
Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.
Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.
Met vriendelijke groet,
Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.
Het vervolg....
Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.
Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma
Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.
Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.
Geachte Robin Clements,
Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.
Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.
Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.
Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.
Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.
Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.
Met vriendelijke groet,
Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.
Het vervolg....
Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.
Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Dave
Ziggo is heel erg duur.
Alles doet het wel, soms is er eventjes storing.
Maar het is zo duur, en deze maand september 2017 zijn ze weer duurder geworden.
En de geleverde Ubee modem, stopt gewoon af en toe, bij veel internet gebruik.
Ziggo is heel erg duur.
Alles doet het wel, soms is er eventjes storing.
Maar het is zo duur, en deze maand september 2017 zijn ze weer duurder geworden.
En de geleverde Ubee modem, stopt gewoon af en toe, bij veel internet gebruik.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Richard
Eindelijk af van ADSL. Nu eindelijk 90 mb aan internet bij Ziggo! wat een wereld van verschil met KPN ADSL!
Eindelijk af van ADSL. Nu eindelijk 90 mb aan internet bij Ziggo! wat een wereld van verschil met KPN ADSL!
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Klara
Waarom kan ik geen ziggo krijgen in mijn stad. Ik kan alleen maar upc krijgen :(
Ik heb zelf geen ervaring met ziggo, maar ik snap niet waarom ik niet gewoon bij ziggo kan, die gaan toch ook via die koperen kabel? of is dat nou isdn?
Waarom kan ik geen ziggo krijgen in mijn stad. Ik kan alleen maar upc krijgen :(
Ik heb zelf geen ervaring met ziggo, maar ik snap niet waarom ik niet gewoon bij ziggo kan, die gaan toch ook via die koperen kabel? of is dat nou isdn?
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van F.F.Molenaar
Wat een provider, ze doen overdag onderhoud dat betekend geen internet! Veel storingen etc.. En wat ben ik nodig elke dag?? Internet.. ben er echt klaar mee. Ziggo is geen aanrader!
Wat een provider, ze doen overdag onderhoud dat betekend geen internet! Veel storingen etc.. En wat ben ik nodig elke dag?? Internet.. ben er echt klaar mee. Ziggo is geen aanrader!
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie