Internet ervaringen XS4All
Hieronder de internet ervaringen van XS4All. Wilt u zelf een review schrijven voor XS4All.
Bekijk alle internet abonnementen van XS4All
Ervaring van Suwan
Jun09 Hi Eva, The main reason we will never have the ciyclng lifestyle like the dutch have is because our landscape is very hilly and the way that the councils have laid out the suburbs makes it more convenient to drive. Hills can be overcome with electric bikes (and bikes with more than 3 gears!) which are taking the market by storm in Holland right now. It's true that the layout of the roads is not conducive to ciyclng however I would argue that the distances are not a problem. Most people would live max 2-3km from their local shops. This is the perfect distance for bike riding. The problem is, once you step out your front door of your house, it usually is very hard to safely navigate your way to the shops and have good secure parking. This all comes down to road planning. It is possible to change this but it will be a gradual process over many years I fear. http://yatygy.com [url=http://kqcqzdzczjl.com]kqcqzdzczjl[/url] [link=http://nusgnskfobz.com]nusgnskfobz[/link]
Jun09 Hi Eva, The main reason we will never have the ciyclng lifestyle like the dutch have is because our landscape is very hilly and the way that the councils have laid out the suburbs makes it more convenient to drive. Hills can be overcome with electric bikes (and bikes with more than 3 gears!) which are taking the market by storm in Holland right now. It's true that the layout of the roads is not conducive to ciyclng however I would argue that the distances are not a problem. Most people would live max 2-3km from their local shops. This is the perfect distance for bike riding. The problem is, once you step out your front door of your house, it usually is very hard to safely navigate your way to the shops and have good secure parking. This all comes down to road planning. It is possible to change this but it will be a gradual process over many years I fear. http://yatygy.com [url=http://kqcqzdzczjl.com]kqcqzdzczjl[/url] [link=http://nusgnskfobz.com]nusgnskfobz[/link]
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Sticky
Inhitsgs like this liven things up around here.
Inhitsgs like this liven things up around here.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Bas
Wauw, wat mooi dat u het gelezen heeft.Ik vroeg me nog af of u het zou zien en u voaorl bedankt!Met regelmaat denk ik terug aan de fijne lessen die u gaf en voaorl aan hoe u deze lessen gaf, de aandacht en liefde die u erin stopte.U heeft echt een verschil in mijn leven gemaakt!Warme groet,Hoda Hamdaoui
Wauw, wat mooi dat u het gelezen heeft.Ik vroeg me nog af of u het zou zien en u voaorl bedankt!Met regelmaat denk ik terug aan de fijne lessen die u gaf en voaorl aan hoe u deze lessen gaf, de aandacht en liefde die u erin stopte.U heeft echt een verschil in mijn leven gemaakt!Warme groet,Hoda Hamdaoui
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Antonio
Een goede kennis sdurute mij het artikel inspiratiebron, waarin ik genoemd wordt. Dank je Hoda, ik vond en vind nog steeds belangrijk dat je gewoon jezelf kunt zijn. En boven op zolder liggen nog 2000 brieven, tot 2020 stuur ik ze ieder jaar naar mijn vroegere leerlimgen. Die vooral van zichzelf geleerd hebben. Wat ik deed was net meer dan een handreiking.Hans
Een goede kennis sdurute mij het artikel inspiratiebron, waarin ik genoemd wordt. Dank je Hoda, ik vond en vind nog steeds belangrijk dat je gewoon jezelf kunt zijn. En boven op zolder liggen nog 2000 brieven, tot 2020 stuur ik ze ieder jaar naar mijn vroegere leerlimgen. Die vooral van zichzelf geleerd hebben. Wat ik deed was net meer dan een handreiking.Hans
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Peterjan
Prima provider, levering was volgens afspraak. Installatie ging erg gemakkelijk en we waren in een mum van tijd online.
Peter Jan
Prima provider, levering was volgens afspraak. Installatie ging erg gemakkelijk en we waren in een mum van tijd online.
Peter Jan
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie
Ervaring van Rob Huibers
Voor de tweede keer in een jaar een nare ervaring met Xs4all. Vorig jaar kon ik door toedoen van Xs4all meer dan twee weken mijn e-mail niet gebruiken, was ik mijn eigen website kwijt en had ik internet alleen via een omweg. Een medewerker had me hosting beloofd voor een prijs die twaalf keer zo hoog bleek te zijn toen het op levering aankwam. Foutje, hoewel deze medewerker dat niet toegaf. Ik moest terug naar mijn vorige provider. In oktober jl. bracht Xs4all me een jaar domeinbeheer in rekening, terwijl hij voor mij geen domein beheert. Toevallig stond er enkele dagen te weinig saldo op mijn bankrekening en daardoor mislukte de automatische incasso van XS4all. Ik werd gewaarschuwd dat hij het bedragje twee weken later weer zou proberen te incasseren en zorgde dus voor voldoende saldo. Xs4all probeerde echter niet meer te incasseren, maar blokkeerde in plaats daarvan zonder waarschuwing mijn internetaansluiting. Tja, dan had ik die drie tientjes beter zelf even kunnen overmaken. Mijn ervaring leert me dat Xs4all tegenwoordig flinke wachttijden heeft bij zijn telefonische helpdesk (een half uur is niets bijzonders), mijn belangen als klant niet respecteert, niet doet wat hij beloofd en moeite heeft om gemaakte fouten toe te geven en te herstellen. Kortom, Xs4all is niets bijzonders meer.
Voor de tweede keer in een jaar een nare ervaring met Xs4all. Vorig jaar kon ik door toedoen van Xs4all meer dan twee weken mijn e-mail niet gebruiken, was ik mijn eigen website kwijt en had ik internet alleen via een omweg. Een medewerker had me hosting beloofd voor een prijs die twaalf keer zo hoog bleek te zijn toen het op levering aankwam. Foutje, hoewel deze medewerker dat niet toegaf. Ik moest terug naar mijn vorige provider. In oktober jl. bracht Xs4all me een jaar domeinbeheer in rekening, terwijl hij voor mij geen domein beheert. Toevallig stond er enkele dagen te weinig saldo op mijn bankrekening en daardoor mislukte de automatische incasso van XS4all. Ik werd gewaarschuwd dat hij het bedragje twee weken later weer zou proberen te incasseren en zorgde dus voor voldoende saldo. Xs4all probeerde echter niet meer te incasseren, maar blokkeerde in plaats daarvan zonder waarschuwing mijn internetaansluiting. Tja, dan had ik die drie tientjes beter zelf even kunnen overmaken. Mijn ervaring leert me dat Xs4all tegenwoordig flinke wachttijden heeft bij zijn telefonische helpdesk (een half uur is niets bijzonders), mijn belangen als klant niet respecteert, niet doet wat hij beloofd en moeite heeft om gemaakte fouten toe te geven en te herstellen. Kortom, Xs4all is niets bijzonders meer.
- Service
- Prijs
- Snelheid/stabiliteit
- Installatie